Sayfalar

18 Şubat 2016 Perşembe

Açsan kusucam.

Dokunsalar kusucam, ağzım kapatılmış kokuşmuş bir çöp kutusu gibiyim.
İçimde pislikler kaynıyor adeta, hepsi benimle.

Kimseye zararım dokunmuyor dışarıdan gören ise beni iyi biri zannediyor, açsa kapağımı boğulacak pisliklerimin altında haberi yok halbisem.


‘Mike,  nolcak bu böyle ?’
“Yaşamaya alışcan abi, yapcak bişey yok”
‘Nasıl yaşıcam olum, mahfoldum. Uyuyamıyorum.’
“Geçer be abi, ne diyim yani şimdi sana nasıl teselli edeyim”.
‘Teselli istemiyorum lan ben(!), onu istiyorum onu’
“Abi döverken bayıltsam seni, uyar mı sana ?”,
‘İlaç gibi gelir olum, yapsana. Hadi lan ordan, tamam dayak yemesini severiz ama ayık kalmam lazım benim’.
“Manyağa bak, ayık kalıp napcan ?”
‘Hissetcem. En derinden, acıta acıta, kanata kanata çıkarcam onu kalbimden. 
Anestezi olmadan belki ders alırım, bidaha sevmem’


Ayık kalmakmış, kendim bile inanmıyorum. Dudaklarım titriyor, kimse fark etmiyor.
İçimde bir his adeta dürtüyor. Resimlerine baktıkça daha çok hatırlıyorum.
Daha çok kanatıyor, daha çok acıtıyor.
İçime atmaktan mahvoldum. 

Patlasam ben değil, herkes ölür benle beraber.
Nereye kadar taşıyabilirim ki içimde seni. Sonsuza kadar ? mümkün aslında. 

Kısa vadede(!) çünkü senin yüzünden ölücem, beyin kanaması varda neden kalp kanaması yok doktorlar buna neden çare bulamıyor. Kalbim ağrıyor ulan kalbim. Yok mu doktor şuralarda bir yerlerde söksün alsın şunu sol tarafımdan, çalışmasın bir daha.


“Noldu abi, neden sallanıyon ?”
‘Düşünüyorum, kalpsiz yaşanır mı ki acaba. Buldum(!), kalp nakli.’
“Manyak mısın abi, neyin kalbini yaşıyon sen, neyin kalbi bu”
‘Kafası o kafası, kafasını gördün mü sen hiç ?’
“Kafasını görmedim ama kalbini gördüm”
‘Nasıl lan kalbim ? Anlatsana biraz, neden kalbim ? Götüm değil(!)’
“Tertemiz abi”, -‘Siktir lan ordan yalancı!’

Bana iltifatta yaramıyor, sekiyor benden. Yada içimdeki pislikte gömülüp kayboluyor.

Kısaca aşk bende yan etki yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder