Sayfalar

12 Ocak 2016 Salı

Kısırın Döngüsü

Bir plan yapıyosun kafanda, fakat bu plan sana bağlı değil. İşin ucunda gecikme mi var yoksa acelecilik mi ? Yazıcam yazıcam da gelmiyor, sebepsiz yere çıkıp dışarı koşasım geliyor, içim içime sığmıyor. Konuşsan yeri değil, sussan zaman geçiyor. Kafanda kurduğun plan yolunda gitmiyor zaman geçiyor için içine sığmıyor.. kısır döngü, anlamaz kimse bunu yaşaması lazım.
Acaba kaç kişi yaşıyor ? benle aynı düşünen var mı ki ?
Varsa bi ulaşabilir mi ya bişey denicem.


Nerde hareket orda bereket derler, test mi etsek ne ? kanım mı kaynıyo ne ? Saçmalıyo muyum ? ben hiç saçmalamam aha dayıya sor, ben sadece düşüncelerimi söylerim gerisi beni ilgilendirmez.
İlgilendirmez diyorum ama işte ondan sonrası ilgilendiriyor..

Bir off çekesim var ama dertli değilim, sadece sabırsızım sanırım.
Anlatsan anlamazlar, çünkü anlatamazsın ki yaşaman lazım. Hadi kalk yap desen yeri değil, vakti değil. Vakti değil derken geçte kalmak var ama ne kadar geç kalabilirsin ki.

Ulen siz siz olun internetten alışverişi olabildiğince az yapın benden size tavsiye.
Kargoya vermiyolar, verilen yanlış çıkıyor falan filan.

Allah her şeyi ayarlamış hayırlısıysa olur ama insan hemen istiyor napcan.
Napsam ki ? En iyisi bi depar atıp geliyorum ayrılmayın bir yere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder