Sayfalar

1 Ocak 2016 Cuma

Havalar soğuk insanlar sahte

Çaktırmadan as - üst rekabeti ben daha zenginim havaları. Havalar soğuk dışarda buz kesiyor üstüne birde insanların sahte sıcak tavırları çok sıkıntı, beni daha da soğutuyor insanlardan.
Bana kızıyorlar aslında soğuk espri yapıyorum diye ama neyse..


Ne dersin ki insanlara herkesin bir doğrusu var tutturmuş gidiyor, kimse yanlış yaptım demiyor yada daha doğrusunu daha iyisini araştırmıyor. 'Atmışız sıcacık yere kapağı otur ustam ne deşeliyosun, rahat mı batıyor' diyorlar. Nasreddin Hocanın Fıkrası gibi..
Konuşuncada seni düşman biliyorlar.
Neden ? doğruları söylüyorsun, bazı şeylerin farkına varmalarını sağlıyosun. Tabi yaptığın iyiliği kimse farketmiyor.
Herkesin kendince bir derdi var, kimisinin konut kredisi, kimisinin araba borcu.
Fark ettiniz mi kendi kendini derde sokanların sesi daha çok çıkıyor 'Dertliyim off, ne yapıcaz bu borçları' diyorlar ama borcumuzu ödemeden başka borca girmeyelim demiyorlar.

Kimisi de susar bir köşede gerçekten derdi vardır konuşamaz. Düğümlenir dertleri boğazına gık diyemez, yutkunur içten içe bitirir o dert onu kimse de derdine çare olamaz kimse onunla olmak istemez çünkü onun derdi gerçektir. Dışarı soğuk demiştim ya hani, o insanlar kar'ı elledi mi eriten cinstendir içleri yanar yanlarında daha bir samimi hissedersiniz kendinizi.

Kısacası hava soğuk ya, dışarda ki insanları da düşünmek lazım, onlarda kendi aralarında ayrılıyor ama onları da yazmaya kalktık mı bu yazı uzaar gider. Neysem yine konuştum yeter bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder